Min blogliste

mandag den 17. december 2012

Man skal ikke for enhver pris redde mest muligt af en fod

Sådan sagde en sygeplejerske den anden dag. Med alt det hun havde set på afdelingen, vardet bedre at ofre meget af foden, benet, og få en smuk protese.

Min første tanke var, gad vide hvem der havde bedt hende om at overbevise mig om, det vil være bedre at lade dem save benet af under knæet.

I dag har foden været pakket ud igen, den nyeste video ses på youtube.

Ud over bekymringen om foden, skal jeg også passe på min diabetes. I går blev jeg tilbudt et glas saftevand. Straks jeg fik den første dråbe på læben, kunne jeg smage, det var fyldt med sukker, så det fik min mand lov til at drikke.

I dag var jeg mere snu, troede jeg, jeg bad om et glas Fun. Men, men, men der var lige så meget sukker i det glas, som der var i går. Så jeg måtte sprøjte endnu mere hurtigvirkende insulin. Tak sygehus.

Ellers går tiden med at sove, sove, sove. Hjernen gider ikke mere være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar