Min blogliste

onsdag den 26. december 2012

En dag med rygepause uden for stuen

En dag uden de helt store begivenheder. Jeg har været ude at ryge igen i dag. Og igen i et par timer. Hvor er det dejligt at være ude i en helt normal verden, hvor det hele ikke drejer sig om sygdom. Næste gang blir først om et par dage.

Ind imellem smerter, også voldsomme smerter. De er svære at forholde sig til, da jeg ikke ved om det er gode eller dårlige smerter, er det fordi foden læges eller er det fordi den fortsat rådner. Der er kommer rimeligt meget flydende i vac-en, blod, lymfe og hvad den ellers formår at suge ud af foden. Men i morgen skal foden igen pakkes ud og tilses af min overlæge.

Det har været noget usædvanligt her på hospitalet: der blev tilbudt portvin til aftenskaffen. Der var ligeledes kage. Næsten som at være at helt normalt menneske.

Jeg har fået julegaver af naboerne, som vi skulle have været på besøg hos juleaften. Åh, hvor var det dejligt med besøg af dem. Der skal så lidt til at det for en tid er til at holde ud at være her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar