Min blogliste

lørdag den 8. december 2012

Jeg rådner stadig

Jo, der var flere nyheder til mig i dag. En læge fra ortopædisk klinik var her på Skejby for at fortælle mig, at der er råddent hud, kød, sener og blodårer omkring tå 2 og muligvis også tå 3, så jeg ikke skal blive forbavset, når operationen er overstået, hvis jeg ikke mere har tå 3.

Det er ikke kun selve tæerne, de tager men også hele eller dele af knogle 3 oppe på foden.

Svarende til at man skærer hånden af midt på hånden og ikke kun fingrene.

Kunne det have været gået anderledes. Tja, hvis man havde lyttet til, at jeg klagede over, jeg ikke havde kraft nok i benene til at kunne gå langt, over 100 meter, uden smerter, og så havde undersøgt blodomløbet i benet, kunne man have nøjes med at tage storetåen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar