Min blogliste

fredag den 14. december 2012

En smuk blomst

I dag pakkede de min fod ud. Da de kom ind til det hvide vat, var det den mest beskidte (blodfyldte) forbinding, jeg nogen sinde har set. Aldrig har jeg set noget lignende. Der er en video af det her:

youtube.com/user/SuperIngeLise/videos

Men jeg kom også til at tænke på, det lignede en stor mørkerød bonderose. Og lidt glædeligt ved al det blod er der jo: det er kommet der, fordi der er blevet blodløb ned i benet.

De kan endnu ikke sige, om resten af foden overlever eller ej.

I morgen skal den ydre forbinding af igen for at de kan se, om jeg bløder igennem.

Så er jeg blevet tvunget til at genoptage indtagelsen af Caliumklorid, hvilket tager alle kræfterne fra mig. Så jeg har bestemt, at jeg bliver liggende i sengen indtil jeg slipper af med dem igen. Jeg GIDER  ikke kæmpe med at have kræfter nok til at gå de 7 meter fra toilettet til sengen.

Jeg har ikke mere et venflon i armen, det var blevet utæt i går aftes så det tog 2 timer at få antibiotikaen ind. Ind imellem besvimede jeg, fordi det gjorde så ondt. Da det var færdig, var noget af det løbet ud i huden på hånden. Så nu får jeg piller, Heracelin, Igen.

Efter at venflonet var fjernet kl. 24, fik jeg en morfintablet. Så jeg kom til at sove omkring 00.30. Kl. 5.45 skulle jeg på toilet, da havde jeg været vågen 3 gange i løbet af natten da naboen hostede meget ubehgeligt. kl. 6.10 kom jeg så på toilet. kl. 6.15 fik jeg 2 panodil, der så lige skulle virke. kl. 6.30, ca, befandt jeg mig pludselig mift i en hønsegård, at dømme efter lydene på gangen.

Og så begyndte dagens målinger, hvilket jeg dog modsatte mig, indtil jeg havde fået en morfintablet.

Siden har jeg så kastet op 5 gange. Det sker, når jeg skal bevæge mig hurtigt, pludseligt. Så ryger aftensmaden, godt og grundigt. Mon det hjælper på de 5 kilo, jeg har taget på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar