Min blogliste

mandag den 24. december 2012

Endnu en dag uden ret meget mad og det juleaften

Ensom morgenmad

Første måling kl 6.45 inden nattevagten gik. Derefter de andre målinger. Og venten på morgenmad, som kom kl. 8.45. Igen en morgenmad alene, som der nok kommer 60 flere af. 60 dage mere hvis jeg er heldig. Venten, venten, venten. Liggen på ryggen og bare vente på tiden går.

kl. 14 ville han kære hjemmefra og dermed være her kl. 14.30, så skulle jeg i bad, og hvis vi kørte kl. 17.00 ville vi kunne overholde invitationen til julemiddagen hos naboen.

Og så, lige som det hele skulle til at løbe af stablen, blev det tid for at pakke foden ud. Den så ikke så godt ud, som vi havde forventet. Så der blev tilkaldt en læge, som tilkaldte en operationslæge, som lige var gået i gang med en operation kl. 15. Så nu kan vi bare vente på, om jeg får lov at tage nogle timer hjem eller jeg skal på operationsbordet i nat. Og miste endnu flere tæer.

Nu er klokken midnat, og jeg har ikke set skyggen af en læge, eller fået hverken vådt eller tørt.

Glædelig jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar