Min blogliste

mandag den 4. februar 2013

Blodomløbet er ikke optimalt



En underlig følelse. Nu troede vi lige, det var på den rigitge vej til at hele, såret på foden.
I dag var jeg til kontrol hos karkirurgerne i Skejby. De kunne så fortælle, at der ikke var den optimale blodforsyning i det nederste af den nye pulsåre. Faktisk var det så dårligt, at de inden for 14 dage vil indkalde mig til undersøgelse af, om de kan lave en ballonudvidelse, det vil sige sætte stents ind, for at forbedre gennemløbet, eller om det vil ende med en afskæring af noget mere af foden. Grimt at tænke på.
Så nu er det bare endnu en gang at have is i maven og vente og håbe.
Heldigvis ved min fod ikke, at den ikke kan hele så godt, så den danner bare mere og mere overhud over såret.
Jeg har nu været hjemme i en uge. Dejligt mat misserne sover hos mig om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar