Min blogliste

mandag den 17. juni 2013

Nu kan jeg gå flere kilometer.

Der er sket meget siden jeg skrev sidst. Men alligevel synes det, som om tiden står stille.
Jeg har været på 6 dages ferie i Prag. Og der er man nødt til at gå, meget. Så den første dag dernede gik vi rundt i  byen. Heldigvis kender vi den, så jeg kunne tilrettelægge det sådan, at vi for det meste gik nedad. Og alligevel kom rundt ad de kendte gader.

Vi boede på 1. sal på et lille hotel i Konevova ikke ret langt fra det sjove centrum. At jeg skulle op ad trapperne var rigtig godt, hårdt, men det hjalp mig til at få gang i benene.
De næste 2 dage efter rundgangen kunne jeg næsten ikke gå. Men jeg skulle jo op og ned ad trappen.

Lige siden har jeg forsøgt at holde min gangtræning i gang hver dag. Især strand med sand er godt at gå i, det gier en lille modstand.

Så jeg har været på træningslejr både på Fanø, på Sletten Strand, i bunkeren i Hanstholm og langs stranden deroppe.

Bare jeg husker at lægge en god tot vat i snuden af højre sko, så foden ikke rutscher frem og tilbage. Så gør det ikke så ondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar