Min blogliste

onsdag den 26. juni 2013

Trappestigning nemt nok!!!



Ingredienser:
1 krus Kaffe
2 tsk. brun farin
1 ske let pisket flødeskum, som krem.
3 cl. Whisky

Fremgangsmåde:
Hæld kaffe i et højt glas kom brun farin i. rør rundt til det er opløst.
Læg forsigtigt flødeskum på toppen. Hæld whisky i glasset ude i siden forbi flødeskummet.
Drik uden at rører rundt og lad kaffen køle af i flødeskummet.
Når Irsk kaffe laves på denne måde opløses sukkeret helt. Kaffen og flødeskummet smager bedre og whiskyen beholder sin styrke.

I Prag boede vi på et værelse på 1. sal, med trapper. Sidste aften, selvfølgelig, opdagede jeg, hvordan jeg nemt og let kommer op ad trapper.

Jeg skal bare have 2 irsk kaffe!!!!!

Nu er jeg stor nok i forvejen, linie 5 i indlæggelsespapirerne fra december 2010 beskriver: patienten er fed, og jeg vejer kun 14,5 kilo mindre end dengang, så jeg undværer flødeskummet. Farinen er heller ikke godt, så det putter jeg ikke i. Og det er dumt at drikke kaffe sent om aftenen, så kan jeg ikke sove, så den sparer jeg også.

MEN RESTEN AF INDIGREDENSERNE dem skal jeg have 2 kopper af. Og så "flyver" jeg op ad trappen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar