Min blogliste

onsdag den 15. maj 2013

Hos bandagisten

Så har jeg været ved bandagist. Godt jeg ikke forventede at alt ville ordne sig, bare jeg så ham. Selvfølgelig kan der gøres noget, nogle sko, strømper o.l.

Men først skal jeg "bare lige" have vandet ud af benene, så den afstøbning, han laver, ikke bliver for stor, når benene skrumper.

Ja, hvad fanden tror han lige, jeg har arbejdet på siden november??

Hans forslag: motionscykel i stedet for at gå, skulle være nemmere. Jeg føler endnu ikke for at skulle belaste min højre svang ved nedtrædning af pedaler.Så hellere gå, selvom det blir på en skæv måde. Underligt nok så har amputerede en tendens til at gå på ydersiden af foden. Ja, hvorfor mon?? Fordi det er hammer ubehageligt at gå på det nydannede væv.

Heldigvis er der længe imellem, at jeg har virkelig store smerter, hvis jeg passer på.

Det eneste opløftende hos ham var, da  min mand rejste sig op, og blev ved med at rejse sig. Som Thomas, bandagist sagde: vi var da i øjenhøjde, da han sad ned, så jeg havde slet ikke set det komme, at han er så høj. Det så nu også skægt ud, da Thomas tabte kæben af måbelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar