Min blogliste

mandag den 1. april 2013

Findes der mon en elektrisk strøm i kroppen?

Det har været en hård dag. Hele tiden har det føltes som om, der er en elektrisk strøm der går gemmen mit sår. Så er det svært at koncentrere sig. Ikke at smerten er voldsom høj, men at den er der hele tiden, er smertefuld.

Vi passer og plejer jo selv såret. Hver anden dag piller jeg forbindingen af, vasker mig og lader vandet løbe ned over foden. Fredag så det meget gul ud over det hele, så jeg tog noget Trea tee oil renselotion og sprøjtede på i stor mængde, lod det sidde i 15 inden jeg spulede det af. Efterfølgende var det gule væk, der blev små områder med rødt kød og blod, men da det ikke havde gjort ondt, syntes jeg det var fint nok at rense det på den måde.

Bagefter forbandt min mand det, med de materialer vi har fået af sygehuset.

Skulle det blive gult igen, vil jeg rense det med klorhexedin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar